DNA

Groen Bloed
Sligro Food Group is van mening dat het belangrijkste onderscheidend vermogen van haar bedrijf in haar cultuur schuilt. De manier waarop je samenwerkt, de wijze waarop je met de klant omgaat en de wijze waarop je sturing geeft aan mensen en processen.

Door te focussen op de manier waarop we werken en op de manier waarop we succesvol willen zijn, kijken wij niet alleen naar resultaten op korte termijn maar zijn we gericht op duurzame en bestendige groei. Zowel in kwaliteit als in resultaat.

De directie heeft de cultuurkenmerken van Sligro Food Group nauwkeurig geformuleerd en die begrippen vervolgens geladen. Immers, in een snel groeiende organisatie is het zaak cultuurkenmerken goed te verwoorden, ze vervolgens goed uit te dragen en te hanteren bij selectie van nieuwe medewerkers en er top-down jezelf vooral ook naar te gedragen.

Groen Bloed 2015

Top ↑

Deze site gebruikt cookies om het gebruik van de website te analyseren en het gebruiksgemak te verbeteren. Lees meer over cookies.

Accepteer cookies | Weiger cookies